Projekte

Botohet studimi me titull “Nanomaterialet për Konservimin e Trashëgimisë Kulturore”

Studimi i mundësuar nga AKKSHI (Agjencia Kombëtare e Kërkimit Shkencor dhe Inovacionit) për Shqipërinë dhe CNR (Consiglio Nazionale delle Ricerche) Këshilli Kombëtar i Kërkimeve Shkencore të Italisë, zbatuar nga UPT në vendin tone dhe nga Instituti i Kristalografisë në Bari,, paraqet një analizë teorike të mbrojtjes dhe konservimit të trashëgimisë kulturore të gurit, të mbështetur edhe në legjislacionin përkatës të Evropës dhe vendit tonë, sintezën dhe karakterizimin e nanomaterialeve të grupit të tokave alkaline, optimizimin e prodhimit eksperimental dhe analizën e detajuar të mbrojtjes së traventinave, duke krijuar një bazë për kuptimin e natyrës së realizimit të konsolidimit me nanomateriale dhe strategjive që duhen ndjekur për realizimin e saj. Në llojin e tij, studimi synon një qasje inxhinierike te bazave të realizimit të mbrojtjes dhe konsolidimit të trashëgimisë kulturore të gurit, në këndvështrimin e shikimit të procesit si fenomen që mund të zbatohet në praktike gjerësisht apo i kufizuar.Në përfundim, studimi u botua si editorial me titull “Nanomaterialet për Konservimin e Trashëgimisë Kulturore” që u shkrua për të mundësuar përhapjen e studimit, punës shkencore eksperimentale dhe përpunimin e rezultateve me metodat bashkëkohore që përdoren sot për nanomaterialet.Botimi i plotë në pdf mund të shkarkohet në faqen e UPT, ndërsa kopje të tij gjenden në Bibliotekën Kombëtare me ISBN 978-99943-2-468-2, si edhe në Bibliotekën e UPT.

Kopertina

 

BKSTONE

REACH

DRIVE

Njoftim - Zhvillohet takimi i parë i projektit “BKSTONE “

Në datat 17-18 shkurt, në Universitetin Politeknik të Tiranës, në sallën “ Silvano Pedrollo”, u zhvillua takimi i parë i projektit “BKSTONE”.
Universiteti Politeknik i Tiranës është në rolin e koordinatorit të projektit. Projekti “BKSTONE” nën programin “Ndërtim Kapacitetesh në AL” me titullin “Higher Education-Enterprise Platform for Fostering, Modernization and Sustainable Growth in Natural Stone Industry in WBs.”, është financuar nga programi Erasmus+.
Për herë të parë në Shqipëri, po realizohet një projekt me këtë lloj gjithpërfshirjeje: Akademinë , Institucione private dhe shtetërore, që kanë si fjalë kyçe “GURIN NATYRAL”.
Në partneritetin prej 14 institucionesh të Arsimit të Lartë, dhe Qendra Kërkimore, nga vendet e Ballkanit dhe BE, 3 prej tyre janë nga Shqipëria: Universiteti Politeknik i Tiranës, Universiteti i Elbasanit, “ Aleksandër Xhuvani” dhe Universiteti i Gjirokastrës , “Eqrem Çabej”.

           

           

           

 

                                                              

Vini re !!!!!

Tashmë, për studentët, ka ndryshuar adresa e regjistrimit në platformën e punësimit online, GRADUA.
Nga gradua.almalaurea.it në adresën e re:https://gradua.rash.al/, ndërkohë që për studentët e regjistruar më herët,
 kredencialet në platformë kanë mbetur të pandryshuara.

 Njoftim - Zhvillohet programi i informimit dhe komunikimit të platformës GRADUA pranë Universitetit Politeknik të Tiranës

Gjatë muajit Janar 2020 do të zhvillohen informime të studentëve pranë secilit fakultet të Universitetit Politeknik të Tiranës në lidhje me platformën e projektit GRADUA.

Projekti GRADUA ka si qëllim të krijojë bashkëpunime konkrete midis Universitetit dhe tregut të punës nëpërmjet krijimit të një platforme të përbashkët. Kjo platformë do të ofrojë forma të reja rekrutimi, nëpërmjet rritjes së mundësisë së ekspozimit të studentëve ndaj bizneseve të interesuara sipas fushave të ekspertizës. Ajo do të bëjë të mundur ndjekjen e të diplomuarve dhe punësimin e tyre, duke u mbështetur në praktikat më të mira të BE-së. Mbi këtë projekt merrni informacionin e nevojshëm në linkun:https://www.graduaproject.com/

Gjithashtu do të zhvillohet dhe një Info Day në Rektoratin e UPT-së, ku janë të ftuar të marrin pjesë të gjithë studentët e interesuar për të marrë më shumë informacion rreth benefiteve që përfitojnë nga regjistrimi në platformë.

Për më tepër informacion rreth ditëve të informimit dhe programit të detajuar klikoni këtu

 
Avancimi i të Diplomuarve dhe zhvillimi i kapaciteteve universitare në Shqipëri/ GRADUA
                                                                    
 Projekti do të mbështesë universitetet shqiptare duke krijuar një model të përputhjes së kërkesës me ofertën, bazuar në databazën e të diplomuarve nëpërmjet: mbledhjes së të dhënave për performancën e diplomuar; lehtësimin e bashkëpunimit midis IAL-ve dhe biznesit; lehtësimi i vendosjes së të diplomuarve në tregun e punës. Informacioni aktual në Shqipëri në fakt është mjaft i shpërndarë për një monitorim të vazhdueshëm dhe efektiv mbi sistemin e trajnimit, tregun e punës dhe lidhjen midis tyre, dhe për të parashikuar kërkesat e aftësive të nevojave të tregut të punës. Projekti do të mbështesë kështu universitetet shqiptare duke krijuar një model të përputhjes së kërkesës së integruar të kërkesës bazuar në bazën e të dhënave të të diplomuarve (në modelin e zhvilluar në Itali) përmes:
i) grumbullimin dhe analizimin e të dhënave për performancën e diplomuar dhe universitetet, lëshimin e dokumentacionit të besueshëm, të vazhdueshëm dhe të azhurnuar për vlerësimin e sistemit të arsimit të lartë në mbështetje të procesit të reformës në vazhdim;
ii) lehtësimin e bashkëpunimit ndërmjet institucioneve të arsimit të lartë dhe botës së biznesit (shërbimet online të bazuara në TI janë zhvilluar dhe vënë në dispozicion të të diplomuarve, stafit dhe firmave universitare);
iii) lehtësimin e vendosjes së të diplomuarve në tregun e punës
Partneri kryesor: Universiteti Bujqësor i Tiranës (AUT-UBT)
Partnerët:
Universiteti i Tiranës (UT)
Universiteti i Arteve Tiranë (UART)
Universiteti Europian i Tiranës (UET)
Universiteti i Mjekësisë, Tiranë (UMT)
Universiteti Europian i Tiranës (UET)
Universiteti Polis (U_POLIS)
Universiteti Katolik “Zonja e Këshillit të Mirë” (UniKZKM)
Albanian University (AU)
Alma Mater Studiorum Università di Bologna (UNIBO)
Università degli Studi di Siena (UNISI)
University of Barcelona (UB)
University Institute of Lisbon (ISCTE-IUL)
Dhoma e Tregtisë dhe Industrisë, Tiranë (CCIT)
Consorzio Interuniversitario AlmaLaurea (AL)
Ministria e Arsimit, Rinisë dhe Sporteve (MARS)
Associated partners: United Nations Development Programme (UNDP
Person kontakti:
Dr. Alma Afezolli
 
 
Projekti MARDS adreson një nga problemet më të mprehta në sistemet arsimore malazeze dhe shqiptare, studimet e doktoraturës. Objektivi kryesor i projektit është të rindërtojë shkollat e doktoraturës në përputhje me parimet e Salzburgut dhe të krijojë shkolla të përbashkëta pilot të doktoraturës; shkolla të qëndrueshme dhe moderne mes dy vendeve partnere dhe fqinje të cilat do të shërbejnë si shembull i "praktikës së mirë" për Rajonin e Ballkanit Perëndimor. Në tërësi, për të përmirësuar dhe krijuar kapacitete të qëndrueshme në fushën e studimeve të doktoratës në të dy vendet.
Objektivat specifike të projekteve të MARDS janë:
• të rishikojë politikat ekzistuese kombëtare / standardet për studimet e doktoratës në të dy vendet dhe përputhshmërinë e tyre me praktikat e BE-së,
• të zhvillojë dhe të propozojë një model të ri të studimeve të doktoratës në të dy vendet, të përshtatura sipas eksperiencave të fituara gjatë dekadave të fundit dhe nevojave aktuale dhe të parashikuara të dy vendeve,
• të propozojë një metodë të qëndrueshme të financimit të studimeve të doktoraturës në të dy vendet në nivel kombëtar.
• të krijojnë dy shkolla të përbashkëta të doktoratës "Shkencat Natyrore dhe Teknologjia për një zhvillim të qëndrueshëm" në Mal të Zi (Podgoricë) dhe "Ekonomia dhe Turizmi për një zhvillim të qëndrueshëm" në Shqipëri (Shkodër).
• të krijojë një bashkëpunim të qëndrueshëm me partnerët e BE-së dhe të themelojë Shkollën e Doktoraturës në mënyrë që të ruajë standardet e zhvilluara.
Partnerët në këtë projekt janë:
Partnerët Europianë:
Universiteti i Vienës,
Universiteti i Zagrebit;
Universiteti i Maribor,
Universiteti i Banska Bistrica,
Shoqata e profesionistëve në edukimin e doktoraturës.
Partnerët e Malit të Zi:
Universiteti i Malit të Zi (Koordinator i projektit),
Universiteti i Donja Gorica,
Ministria e Edukimit e Malit të Zi;
Ministria e Shkencës e Malit të Zi;
Dhoma e Tregtisë e Malit të Zi.
Partnerët Shqiptarë:
Universiteti i Shkodrës “Luigj Gurakuqi”,
Universiteti Politeknik i Tiranës,
Universiteti “Ismail Qemali” Vlorë,
Universiteti Metropolitan i Tiranës,
Ministria e Arsimit, Sportit dhe Rinisë në Shqipëri.
Faqa zyrtare e projektit: https://www.mards.ucg.ac.me
 
NJOFTIM – Ftohen dy vlerësues të jashtëm për projektin MARDS

Projekti MARDS adreson një nga problemet më të mprehta në sistemet arsimore malazeze dhe shqiptare, studimet e doktoraturës. Objektivi kryesor i projektit është të rindërtojë shkollat e doktoraturës në përputhje me parimet e Salzburgut dhe të krijojë shkolla të përbashkëta pilot të doktoraturës; shkolla të qëndrueshme dhe moderne mes dy vendeve partnere dhe fqinje të cilat do të shërbejnë si shembull i "praktikës së mirë" për Rajonin e Ballkanit Perëndimor. Në tërësi, për të përmirësuar dhe krijuar kapacitete të qëndrueshme në fushën e studimeve të doktoratës në të dy vendet.
Në kuadër të këtij projekti ftohen dy vlerësues të jashtëm. Kandidatët potencialë duhet të kenë eksperienca në projekte që kanë të bëjnë me studimet e doktoraturës dhe menaxhimin e Arsimit të lartë.
Aplikimet duhet të shoqërohen edhe me një propozim deri në 3 faqe dhe të dërgohen me e-mail deri të mërkurën, më 15 janar 2020 tek koordinatori i projektit Prof. Dr. Radovan Stojanovic, Universiteti i Malit të Zi stox@ac.me si dhe tek menaxheri i cilësisë së projektit Asoc. Prof. Dr Matjaz Debevc, Universiteti i Maribor, Slovenia(matjaz.debevc@um.si)
Për më tepër informacion rreth dokumentacionit të aplikimit klikoni këtu ose vizitoni faqen zyrtare https://www.mards.ucg.ac.me/ .
 
       
 
 
 
Në Linjë

Kemi 289 vizitorë e asnjë përdorues në linjë

Mirësevini në faqen e Universitetit Politeknik të Tiranës

Menu Kryesore

Menu Kryesore

Zv/Rektori për anën shkencore

Krijuar: 23 Tetor 2009 Ndryshimi i fundit: 21 Prill 2021 Vizita: 30507

Zv/Rektori për anën shkencore: Prof. Asoc. Elfrida Shehu
Email: Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. E' necessario abilitare JavaScript per vederlo.

Zv. Rektorja për anën shkencore udhëheq planifikimin, organizimin, monitorimin dhe vlerësimin institucional të realizimit të veprimtarive të rëndësishme kërkimore, shkencore e inovative, marrëdhënieve me jashtë si dhe të veprimtarive mbështetëse të lidhura me to, të cilat zhvillohen në Universitetin Politeknik të Tiranës, si dhe promovimin e rezultateve të tyre. Në këtë kuadër, Ajo ushtron detyra dhe kompetenca në këto procese kryesore, duke bashkëpunuar me drejtuesit e njësive kryesore dhe bazë të Institucionit:

- Hartimi i politikave të Kërkimit Shkencor, Inovacionit si dhe projekteve

- Komunikimi dhe koordinimi institucional për vendosje/zgjerim të marrëdhënieve me institucionet e ndryshme brenda vendit dhe me institucione homologe te huaja.

- Bashkëpunimi kombëtar dhe ndërkombëtar i personelit akademik dhe të shkëmbimit ndërkombëtar të studenteve dhe pjesëmarrje e stafeve akademike në programe dhe projekte kërkimore kombëtare, europiane dhe më gjerë.

- Diplomimi i kandidatëve të Studimeve të Doktoratës, duke nxitur dhe mbështetur diploma të përbashkëta me institucionet homologe ndërkombëtare.

- Koordinimi i projekteve kërkimore, i pjesëmarrjes në këto projekte si dhe monitorimi i gradave dhe titujve akademike të stafeve akademike të UPT-së.

- Publikimi i studimeve dhe rezultateve të Kërkimit Shkencor dhe Inovacionit.

- Organizimi dhe harmonizimi i zhvillimit të qëndrueshëm të bazës dhe infrastrukturës laboratorike e teknologjike moderne të informacionit.

- Zhvillimi i qëndrueshëm i infrastrukturës të Bibliotekës Shkencore si dhe të bibliotekave të njësive përbërëse të UPT-së.

- Kryerja e aktiviteteve të ndryshme të afirmimit profesional, kërkimor-shkencor e inovativ si dhe ekspertiza dhe konsulenca, etj.

Rektori

Krijuar: 23 Tetor 2009 Ndryshimi i fundit: 21 Prill 2021 Vizita: 88195

Rektori: Prof.Dr. Andrea Maliqari

Email: Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. E' necessario abilitare JavaScript per vederlo.

 Fjala e Rektorit

Është kënaqësi dhe nder i veçantë të jesh dhe të ndihesh pjesë e Universitetit Politeknik të Tiranës, universitetit te vetëm publik politeknik, me përvojën dhe eksperiencën më të gjatë  rreth 65 vjeçare në vendin tonë, me nje vizion te qarte dhe ambicioz për të ofruar standarde lider në edukimin e inxhiniereve të rinj në fushat inxhinierike dhe te arkitekturës, me programe te akredituara si brenda dhe jashtë vendit nëpërmjet shfrytëzimit të kapaciteteve dhe përvojës së tij shumëvjeçare, për të orientuar studentët në fitimin e njohurive dhe të aftësive të nevojshme për një karrierë kreative dhe të suksesshme. 

Veprat më të mëdha dhe më të rëndësishme në fushat inxhinierike dhe te arkitekturës mbajnë sot vulën e mendimit të përparuar dhe shkencor të inxhiniereve dhe te arkitektëve të përgatitur dhe të formuar pranë auditorëve të Universitetit Politeknik te Tiranës. 

Ato janë vërtetimi dhe shprehja më e qartë e suksesit të realizimit të misionit që ka ky universitet për të ofruar një edukim ndërdisiplinor në fushat inxhinierike dhe te arkitekturës për komunitetin e studentëve të të gjitha trevave shqiptare, për të edukuar dhe mësuar inxhinieret dhe arkitektët e ardhshëm si profesionistë novatorë, krijues, të ndjeshëm ndaj kulturës dhe të përgjegjshëm ndaj mjedisit me aftësi të larta mendimi dhe me njohuri bashkëkohore të teknologjive, që të mund të ndajnë dhe të aplikojnë njohuritë ndërmjet tyre dhe me disiplina të tjera, si dhe të jenë të hapur ndaj mundësive të reja të bashkëpunimit në procesin e mësimit dhe të praktikës profesionale.

Universiteti Politeknik i Tiranës me programet që ofron në te tre nivelet e studimit, Bachelor, Master i Shkencave, Master i Integruar i Shkencave, Master Profesional dhe Doktoraturë, është sot ndër më të kërkuarit nga studentët, jo vetëm për kërkesat që ka tregu i punës për inxhiniere dhe arkitektë, por edhe për kualitetin e programeve që ofron, ku gërshetohen më së miri përvoja dhe eksperienca mësimore dhe shkencore e këtij universiteti që nga themelimi i tij, me eksperiencën dhe përvojën e përparuar evropiane dhe më gjerë, të shprehura në implementimin e plotë të Sistemit te Bolonjës në të gjitha programet e studimit që mbulon ky universitet.

Bashkëpunimi në planin mësimor dhe shkencor me universitetet homologe në Evropë dhe më gjerë ka qenë dhe mbetet nga prioritetet me të rëndësishme të Universitetit Politeknik te Tiranës, në partneritet të plotë me to. Kanë qenë dhe janë mjaft të frytshme partneritetet me Universitetet evropiane në Itali, France, Gjermani, Norvegji, Austri, partneriteti ne unionin e universiteteve te kryeqyteteve evropiane, UNICA, bashkëpunimi me universitetet e rajonit te Ballkanit, ne Maqedoni, Serbi, Mal i Zi, Bosnje-Hercegovine, Slloveni, Kroaci, si dhe universitetet shqipfolëse ne Kosove dhe Maqedoni, partneriteti ne unionin e Universiteteve te rajonit te Detit te Zi, BSUN etj., te cilat përmes projekteve të ndryshme të bashkëpunimit TEMPUS, ERASMUS+, rajonale dhe dypalëshe, kanë dhënë një kontribut të çmuar në përmirësimin dhe përsosjen e kurrikulave të shkollës, specializimin dhe kualifikimin shkencor të stafit akademik.

Universiteti Politeknik i Tiranës i ka dhënë këtij vendi një histori suksesi dhe në asnjë çast nuk do të reshtë së përqafuari trendet e reja të mësimdhënies dhe kërkimit shkencor, në betejën për dijen dhe inovacionin. 

Duke zgjedhur për të studiuar në Universitetin Politeknik te Tiranës, duke bashkëpunuar dhe ne partneritet të plotë me te, jo vetëm keni bërë zgjedhjen më të mirë, por ju siguroj se do të ndiheni pjesë e rëndësishme e zhvillimit më të mirë cilësor, kreativ dhe inovator të të gjithë aktivitetit mësimor, akademik dhe kërkimor-shkencor me parametra bashkëkohore.

 

Prof. Dr. Andrea MALIQARI

Rektor i Universitetit Politeknik te Tiranës

Bordi i Administrimit

Krijuar: 23 Tetor 2009 Ndryshimi i fundit: 01 Nentor 2021 Vizita: 36907

DETYRAT E BORDIT TË ADMINISTRIMIT

Bordi i Administrimit është organi më i lartë kolegjial administrativë, i cili garanton përmbushjen e misionit të institucionit të arsimit të lartë, mbarëvajtjen financiare dhe administrative te tij.

ANËTARËT E BORDIT TË ADMINISTRIMIT TË UPT

 

 

 

 

 

 

Prof.Asc Jonida Teta

Prof.Dr Arjan Beqiraj

Dr. Adrian Naço 

 


 

Fakulteti i Inxhinierisë Mekanike

Fakulteti i Gjeologjisë dhe i Minierave

Fakulteti i Inxhinierisë Matematike dhe Inxhinierisë Fizike

 Njoftim-Njoftohen anëtarët e Bordit të Administrimit të UPT se, në datën 3 Nentor 2021 ora 16:30, në ambientet e administratës se Rektoratit ( Zyra e Bordit), do të zhvillohet mbledhja e parë me anëtaret e rinj të zgjedhur /emëruar të këtij organi.

Vendime te Bordit te Administrimit Janar-Korrik 2021

Vendim Senati nr.16 date 03/12/2020

Vendim Bordi nr.30 date 30/12/2020

Vendim Bordi nr.28 date 20/11/2020

Vendim Bordi nr.27 date 20/11/2020

Vendim Bordi nr.25 date 27/10/2020

Vendim Bordi nr.23 date 27/10/2020

Vendim Bordi nr.21 date 27/10/2020

Vendim Bordi nr.15 date 24/04/2020

Vendim Bordi nr.14 date 24/04/2020

Vendim Bordi nr.5 date 23/01/2020

Vendim Bordi nr.3 date 23/01/2020

Vendim Bordi Nr.25 date 17/10/2019 mbi tarifat 

Vendim Bordi nr.22 date 25/07/2019

Vendim Bordi nr.20 date 25/07/2019

Vendim Bordi nr.18 date 22/05/2019

Vendim Bordi nr.17 date 22/05/2019

Vendim Bordi nr.16 date 14/05/2019

Vendim Bordi nr.15 date 03/05/2019

Vendim Bordi nr.14 date 03/05/2019

Vendim Bordi nr.13 date 03/05/2019

Vendim Bordi nr.11 date 04/04/2019

Vendim Bordi nr.2 date 15/01/2019

Vendimet e Bordit te Administrimit

 

Njoftim: Bordi I Administrimit miraton paraprakisht dokumentin e statutit te Universitetit Politeknik 

Relacioni dhe Statuti I Bordit te Administrimit

Vendimi I Bordit te Administrimit per miratimin e statutit te Universitetit Politeknik te Tiranes

VENDIM Nr. 20, datë 15.11.2018 "Për miratimin e tarifave të rregjistrimit për vitin akademik 2018-2019 për programet e studimit në Universitetin Politeknik të Tiranës"

 

Senati

Krijuar: 23 Tetor 2009 Ndryshimi i fundit: 25 Nentor 2021 Vizita: 73093

Senati akademik i Universitetit Politeknik të Tiranës

Senati është organi kolegjial më i lartë akademik i institucionit të arsimit të lartë, përgjegjës për përmbushjen e misionit të tij, në zbatim të pikës 1, të nenit 38, të Ligjit 80/2015,përgjegjës për përmbushjen e misionit të UPT. Senati akademik i UPT përcakton politikat e zhvillimit të UPT, programon dhe bashkërendon veprimtaritë e mësimdhënies dhe të kërkimit shkencor si dhe vlerëson efikasitetin e tyre. Senati akademik i UPT kryesohet nga Rektori
dhe mblidhet periodikisht.
Disa nga funksionet kryesore të SAUPT janë:
a) garanton autonominë universitare, lirinë akademike, mundësite e barabarta
dhe të drejtat e studentëve;
b) propozon planin strategjik të zhvillimit të institucionit;
c) harton strukturën e përgjithshme të UPT në bashkëpunim me njësitë bazë dhe
kryesore të tij dhe i propozon Bordit të Administrimit numrin e personelit të UPT në të gjitha nivelet;
e) krijon dhe garanton funksionimin e komisioneve të përhershëm në rang universiteti, në përputhje
me kornizën ligjore në fuqi;
g) akordon titujt “Profesor Emeritus” dhe “Doktor Honoris Causa” sipas procedurave të përcaktuara
në rregulloren e UPT;
h) miraton programin vjetor të veprimtarive akademike të rëndësishme të UPT;
i) miraton rregulloret e UPT dhe akteve e tjera institucionale;
j) miraton programet e reja të studimit, të kërkimit shkencor, ndryshimeve si dhe
mbylljes së tyre, kur ato janë të mbështetura në projekt-buxhetin vjetor të UPT;
m) vlerëson, garanton dhe mban përgjegjësi për sigurimin e brendshëm të
cilësisë në UPT;

Anëtarët e senatit

Vendime Senati 2021

Vendim senati nr.43,datë 25.11.2021

Vendim senati nr.42,datë 25.11.2021

Vendim senati nr.41,datë 17.11.2021

Vendim senati nr.40,datë 24.09.2021

Vendim senati nr.39,datë 27.07.2021

Vendim senati nr.38,datë 27.07.2021

Vendim senati nr.37,datë 27.07.2021

Vendim senati nr.36,datë 27.07.2021

Vendim senati nr.35,datë 27.07.2021

Vendim senati nr.34,datë 10.06.2021

Vendim senati nr.33,datë 10.06.2021

Vendim senati nr.32,datë 10.06.2021

Vendim senati nr.31,datë 07.05.2021

Vendim senati nr.30,datë 04.05.2021

Vendim senati nr.29,datë 14.04.2021

Vendim senati nr.28,datë 09.04.2021

Vendim senati nr.27,datë 09.04.2021

Vendim senati nr.26,datë 09.04.2021

Vendim senati nr.25,datë 12.03.2021

Vendim senati nr.24,datë 18.01.2021

Rregullore e Senatit-Ne proces...